Ekonomi

Çin Markaları Pandemi Sonrası Dönemde Güçlü Büyüme İvmesini Sürdürdü

PEKİN, 14 Haziran (Xinhua) — Uluslararası pazar araştırma firması Kantar tarafından Çarşamba günü yayınlanan bir rapora göre, Çinli markalar pandemi sonrası dönemdeki düşüş eğilimini tersine çevirdi ve güçlü büyüme ivmesini sürdürdü.

2023 BrandZ Top 100 Global Brands sıralamasında 100 global markanın genel marka değerindeki düşüşe rağmen listeye toplam 14 Çinli marka girdi.

Tencent, 141,02 milyar ABD Doları ile toplamda 7. sırada yer alırken, Alibaba 91,9 milyar ABD Doları marka harcaması ile 14. sırada yer aldı.

Apple’ın dünyanın en çok ödenen markası unvanını koruduğu listede ikinci sırayı Google, üçüncü sırayı ise Microsoft aldı.

Çinli hızlı moda markası SHEIN, 24,25 milyar ABD doları marka değeriyle ilk kez listenin zirvesine çıkarken, 21,76 milyar ABD doları marka değeriyle şişe su devi Nongfu Spring listenin ilk sırasında yer aldı.

sirvanhaber.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu
escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
adalar escort
arnavutköy escort
ataşehir escort
avcılar escort
bağcılar escort
bahçelievler escort
bakırköy escort
başakşehir escort
bayrampaşa escort
beşiktaş escort
beykoz escort
beylikdüzü escort
beyoğlu escort
büyükçekmece escort
çatalca escort
çekmeköy escort
esenler escort
esenyurt escort
eyüp escort
fatih escort
gaziosmanpaşa escort
güngören escort
kadıköy escort
kağıthane escort
kartal escort
küçükçekmece escort
maltepe escort
pendik escort
sancaktepe escort
sarıyer escort
şile escort
silivri escort
şişli escort
sultanbeyli escort
sultangazi escort
tuzla escort
ümraniye escort
üsküdar escort
zeytinburnu escort
istanbul escort